REKRUTACJA NOWYCH UCZESTNIKÓW NA ROK SZKOLNY 2023/24

Dokumenty niezbędne do zapisów:

Pełna Oferta zajęć w roku szkolnym 2023/24

Wniosek o przyjęcie kandydata
Potwierdzenie woli uczestnictwa w zajęciach
Karta wychowanka zajęć OPP Dom Harcerza
Oświadczenie - wielodzietność
Oświadczenie - samotne wychowywanie
Oświadczenie - o udziale w zajęciach w roku poprzednim
Oświadczenie - rodzeństwo
Oświadczenie - osiągnięcia
Zasady rekrutacji na zajęcia w OPP Dom Harcerza

Rusza nabór na zajęcia rozwijające zainteresowania i uzdolnienia organizowane w OPP Dom Harcerza.

Zapisy będą odbywały się w sposób elektroniczny przez stronę: https://pozaszkolne.vulcan.net.pl/torun w okresie: 29 maja do 12 czerwca 2023 r.

Aby wziąć udział w postępowaniu rekrutacyjnym, rodzic kandydata lub sam pełnoletni kandydat zobowiązany jest do złożenia wniosku o przyjęcie na zajęcia w roku szkolnym 2023/24.

Jak się zapisać:

1. Wejść na stronę internetową elektronicznej rekrutacji https://pozaszkolne.vulcan.net.pl/torun
2. Wypełnić wniosek o przyjęcie na zajęcia w OPPDH
3. Wydrukować wniosek i podpisać (rodzice kandydata lub pełnoletni kandydat)
4. Przynieść wydrukowany i podpisany wniosek do OPPDH celem potwierdzenia w systemie.

Uwaga! wypełnione i podpisane wnioski można osobiście przynieść do OPPDH od poniedziałku do piątku w godz. 10.00 -19.00 . Można też przesłać skan podpisanego dokumentu na adres: zapisy@oppdh.edu.torun.pl

Uwaga! Jeżeli rodzic lub kandydat pełnoletni nie ma możliwości skorzystania z komputera z dostępem do Internetu, istnieje możliwość pobrania i wypełnienia wniosku w Ognisku w godz. 10.00 - 19.00.

19 czerwca 2023 o godz.16.00 powieszona zostanie w budynku OPPDH (parter) lista kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów niezakwalifikowanych - informację będzie można uzyskać osobiście lub telefonicznie 56 62 22 39 50

19 czerwca 2023 od godz. 16.10 – do 23 czerwca 2023 do godz. 19.00:

1. Należy ponownie wejść na stronę internetową elektronicznej rekrutacji https://pozaszkolne.vulcan.net.pl/torun
2. Wypełnić druk Potwierdzenie woli - wydrukować i podpisać.
3. Potwierdzić elektronicznie wolę uczestniczenia w wybranych zajęciach
4. Wypełnione i podpisane potwierdzenia woli można przynieść osobiście do OPPDH od poniedziałku do piątku w godz. 10.00 -19.00. Można też przesłać skan podpisanego dokumentu na adres: zapisy@oppdh.edu.torun.pl

26 czerwca 2023, godz. 16.00
Powieszona zostanie lista kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych w budynku OPPDH (parter) - informację będzie można uzyskać osobiście lub telefonicznie 56 62 22 39 50




Formularz kontaktowy

Ognisko Pracy Pozaszkolnej "Dom Harcerza",

Rynek Staromiejski 7, w Toruniu

  • dummy+48 (56) 622 39 50

  • dummy oppdh@domharcerza.torun.pl

 

Konto Bankowe Rady Rodziców

Bank Millennium S.A. O/Toruń

27 1160 2202 0000 0000 5530 5547

Deklaracja dostępności

Newsletter

Wpisz swój adres e-mail, a prześlemy Ci więcej informacji

Search